Friday 14 December 2012

I am so confuse...

I am so confuse...

Nape ek...opismate aku suke gile mengusik aku (ade saje bahan nak usik aku)
Nape ek...jiran jemiran aku suke gak mengusik aku...(x kira cina, melayu, india)
Nape ek...org2 kampung aku pun suke usik aku...(dari kecik sampaila aku ada anak kecik tetap sama)

Hmmm....kat dahi aku ni ada tag 'untuk diusik' ke???

Yang penting u olls semua slalu wat aku tergelak...kalo haku diam jek...kompom pastu aku bercakap (pretend diri)
Pastu kmpom jadi bising gilos...
Choiiiiii korang memang...
Haku nak jadi seorang yang sopan santun lagi lemah lembut perempuan melayu terakhir la...
Ni la azam haku yang tak pernah tercapai sejak tahun 1984...

Suke tau cite ni
Bile nak capai azam ni yek????
-------------------------------------------------------------
Jangan la poyo sangat!!!!
k bai

0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang