Thursday 6 June 2013

#Luahan Hati Mak Jemah

#Luahan Hati Mak Jemah

Hi olls...petang2 jumaat yang indah nian ni..cam heaven je untuk meluahkan perasaan kan???
Ekceli tak de ape nak diluahkan pun...
Just Sharing Is Caring....

#1 : Saya takde lebihan kudrat untuk lebihan kerja 
Hokey...I admit...before sakit yang teruk haritu saya memang seorang yang voley buat kerja gile 80 kerja in one time (TIPU) ....so pas Allah bagi peringatan bahawa ketahanan badan saya tidaklah begitu hebat...maka Saya perlu SEDAR DIRI dan kurangkan kerja2 lasak.
So...saya tak bolehlah nak berpenat2an sangat beraktiviti bersama mesin Lathe di lab conventional....
So, boss...I hope u will understand on my condition yep...
Or else U have to accompanying me overnite in Hospital...(mau ke???oh Saya yang x mau)

#2 : Bersyukur walau belum rasa  kaya tapi selesa...
Memang la setiap manusia nak rasa kaya...boleh beli apa yang kita nak sesuke hati kan???
Tapi...rezeki tu Allah yang tentukan...
Kadang teringin nak rasa bile nak rasa bukanlah kaya tapi selesa...means ada lebihan wang untuk shopping ke hape ke kan???Tapi tu la...manusia...Selalu kurang rasa kesyukuran...
Marilah sama2 panjatkan rasa kesyukuran atas Nikmat yang diberinya...Yakinlah...Allah dah plan terbaik untuk kita.....

0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang