Thursday 2 January 2014

Azam Tahun Baru 2014???

Azam Tahun Baru 2014???

Hmm azam 2014...cam org lain gak...I pun berazam dgn kesungguhan tau...ingat muka gangster sopan camni takde azam ke???hahahaha
Walaupun perangai I is gila2...tapi azam tahun ni sangat sangat berharap dapat dicapai dengan sempurna sebelum berlabuhnya tirai 2014...

Alhamdulillah, sebahagian azam 2013 telah pun tertunai...( I don't want to enclosed here...hehehe )
hmmm antara azam 2014 yang saya harap...saya impikan...saya sangat berusaha untuk capai antaranya adalah:

1. Solat Dhuha 
 (Sincerely...I haven't done it before...) saya bekerja dengan student dan mengajar...masa untuk saya solat dhuha adalah waktu kelas saya...dan saya sangat berharap saya dapat tunaikan nya tahun ni.

2. Solat Tahajud 
( i have done it before) tapi sekali jek...tu pun sebab terbangun masa buat susu emir dan tak dapat nak tdo semula dah...so amek wudhuk and solat...
Nak dapat situasi macamtu memang la payah...kadang buat susu pun bleh pejam mata kan...so ni bila malaikat dah kejut...bangunlah dengan segar bugar untuk menunaikan solat tahajud..

3. Menyempurnakan solat dengan sempurna...
biarlah bacaan dengan penuh khusyuk...dan solat diawal waktu... (skarang ni solat hadoi...dah nak tergelincir baru nak solat...lambat la maksudnya tu)

4. Further study....
saya nak further study fulltime...taknak susahkan org sekeliling...taknak ganggu masa nersama anak...I need it much...tapi saya nak mintak further ke oversea...(en. suami I nak further oversea...u ikot okay)

5. Bercuti ke tempat yang diidamkan..
Hmm...mane tmpat yang diidamkan tu???hehehehhe...ade la...but i hope too...with hubby and emir too

6. Murah Rezki...
Saya sangat berharap rezki kami bertambah....makin kaya dan berjaya...yeay!!!

0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang