Monday 14 April 2014

Aku Dulu & Sekarang...

Aku Dulu & Sekarang...

Semalam...ke semlamnye ek...lupe plak...just receive wassap dari group Xscience8-MRSMMuar. dimana tu group untuk kawan2 sesekolah......gambo yang dapat tu gambo kelas...
Alahai...bile tgk balik gambo 13 tahun dulu..very the different btol la...awat somot dan tombamnye aku dulu?adeh...hahahahahahahah
nak tengok...mai kite tgk ea...


Okey, nampak tak gambar yang dah dibulatkan merah...tu la aku...erk...begitu somot la...malu ai...
lawak pun lawak muka nerd gile....
tunjuk kat hubby pastu cakap kat die..."kalo saya somot camni...mesti awak taknak kat saya kan???"
Pastu hubby jawab" saya dah nampak awak yang comot dari kecik la...nak je"
erk....hahahahha jawapan padat tepat dan jitu =)
I like...


Ha..yang kat bawah ni latest gambo ai...after 13 years berlalu...
Is it look same??masih comot tapi takla secomot dulu kot...hahahha
Nampak ladies sket kot...dah ada anak kan...so jadi la ladies sket....
hehehehehehehehehehe...








0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang