Monday 12 May 2014

It's haunted me....

It's haunted me....

Hai...blog bersawang...nak type pon tiup habuk kiri kanan...huhu...
Busy...yes teramat busy with so many thing...
dan kalo tgk mejaku sekarang...u will try to find me dicelah2 timbunan assignment student yang dalam progress untuk ditanda...(dah tanggungjawab namanya)

Last week I try to bring it as a supplement la selepas makan...hahaha i mean supplement menanda selepas lunch la kengkonon...but then...many things happen...

My father in law was collapsed dan jatuh terbaring di lantai berlumuran darah...an u are the witnesses....nope...I just heard something jatuh dengan kuat..then terus berlari kedapur...my FIL berlumuran darah dikepala...memang la aku nak pitam nampak darah sebnayak itu...tapi...aku masih bertahan...boleh berfikir what to do next...

Yes...aku terus je panggil ambulan...untuk hospital pontian no die 07-6873333 memang aku hafal la kan no hospital ni....takyah nak pikir banyak dah...
Then my FIL vomit sekali...aku mmg sedih...macam2 boleh jadi kan...
Alhamdulillah...ambulance yang lembap sikit tu datang and bawa my FIL ke hospital...

But aku ni kan jenis takut darah...percaya tak...aku asyik terbangun malam because the blood is haunted me...
yes hubby...memang saya penakut...and it really haunted me....without u knows...I try to console myself....
I need u to calm me down...but u look tired ....and i try by myself....
.......................................................
get well soon my FIL....

0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang