Thursday 14 August 2014

Hari Lahir Ke 30?????what?????30???

Hari Lahir Ke 30?????what?????30???


hai...bertemu kita dalam rancangan..................hokey.....sebenanye entry ni pun dah lapuk...almost a week aku pendam je nak menaip seminggu ni...sebab tahap kebizian memang over nyah!!!
last week birthday I...yang ke 30 hokey...ulangan...30...
it just a number (sila tak payah nak sedapkan hati awak ye)
sepatotnya umur dah 30 ni...semakin matang la kan...Insya ALLAH im try to....



Anyway...encik suami dok sibuk tanya nak hadiah ape....so I pun cam dah tak tau nak mintak hape...macam2 dah die bagi sampai rase I is malu tau nak mintak lagi...
so ada sesuatu yang i request...iaitu................
Hubby please cook for me..a special dishes.=)
tu je request I...

so birthday I is jatuh pada khamis 7 ogos 2014...so that day saya keje cam biasa...nothing special to me...biasa2 je...cuma awal pagi sang suami wish happy bday to me je la...
so petang tu I is decide untuk keluar dan berjalan...then I pick up en somi kat tempat kije then I is terus menuju puncak makan di Saujana...series...sedapnyeeeeeeeeeeeeeeee
Pastu hubby ajak tengok wayang...tapi mata ini tak mengizinkan...malahan esoknye pun hubby kije...so I takmo la menyusahkan hubby...its okay dear...just to be with u...i am happy most...

Weekend tu barulah bermulanya sesi pemasakan sang suami...hehehehe
He spend almost 3 hours++ to cook for me...

Menu: 1. ikan siakap steam
2.tomyam seafood
3. udang goreng nestum
4.sotong goreng nestum

Pastu terus la siap2 hidang and makan...then suddenly...ada kek...hehehehe...Tq hubby for the supprise cake..!!!!!
Pas makan hubby continue coking sebab ada tetamu dari adtec...student I nak datang...
Around pukul 3.00ptg camtu mereka pun sampai...
Yang terharunya....student I bawak supprise cake...
alahai touching hemak!!!
Thank you u ollss...
I lap u most la...



"Thank u for a birthday wishes to all friends,siblings,relatives and others.tq so much to my mum.love u so much.tq so much to my beloved hubby Zaki Mohdas u always be with me in any situation,love me the way i am and supported me.now it turn 30's.hehe.hope to be more matured..and hope all my dream come true.amin.."


0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang