Thursday 29 March 2012

Sukan Bersukan...pensukan!!!

Bersukan-sukan sukan

Saya adalah seorang yang suka bersukan!!!yeay...finally dapat gak bersukan setelah beberapa tahun memendam perasaan sukanku itu....
Last main sukan mase kat MTE dolu (selain futsal)...tu pon sbb ade pertandingan badminton...First place okesss (shhh...don't tell anyone)...final tu lawan cik polis...oh ganas betul beliau...sakit tgn i tau...but u have to accept...saya menang!!! 
hmm sbnnye saya taklah kuat mane...kejap je pancit pon...main futsal pun muntah hijau...wakaka...tapi dek semangat yang kuat tu menyebabkan saya begitu komited keatas sukan ini...
Last time mase matrikulasi...main netball...kat matrik penang...that time kulit muka menggelupas...then saya low blood...almost a week gak warded...then doc soh stopkan sukan kejap...masuk U masuk gak sukan sonyap2...(mak x tau...kalo tau habisla) Then training jek demam teruk...pastu stop...
Bile kije I try to adapt dengan keadaan penat...finally saya boleh bersukan...
Now...I am netball player for ADTEC batu pahat....hepi gile sebabnye saya dapat bersukan kembali...dan setelah kelahiran bodak somel,saya semakin kuat dan bertenaga untuk bersukan...Horayyyyyyyy
doakan saya berjaya menjadi juara..OK..

0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang