Wednesday 30 May 2012

SeKuat ItuKah aku????

SeKUAT iTUKah Aku?


Saya sbnnya dalam mode sedih...sebak...sayu....saya mmg mengikuti blog 'moon punya blog' its about my late friend arwah Norma...She got a brain cancer and was passed away few weeks ago....She left a husband and one cute and sweet son named Rafiq...Im so touched when Rafiq kiss his mum for the last time...I can't imagine how can his husband and sonny struggled to survive without her...It's remind me about Lizee...Arwah nazmi's wife....She looks good...but how she can survive without Nazmi...

Insaf sungguh dengan semua situasi ini....saya tak sekuat itu...saya takut...

Ya Allah, berikanlah kebahagian kepada keluarga kami...panjangkanlah usia kami suami isteri supaya kami berdua dapat membesarkan anak kami dengan didikan yang sempurna...

Amin...

0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang