Tuesday 19 February 2013

JODOH vs PERANGAI

JODOH vs PERANGAI




Jodoh???oh no ye kawan2...ini bukan cite pasal jodoh kite...tapi cite pasal drama JODOH kat Astro...anyway...saya dah mula me'record' this drama everyweek (tak berapa nak every la...sebab baru jek start cite tu last 2 week)
Tengok pun ulangan je episod satu tu,,,best jek rase...bukan sebab ape pon...sbb yang berlakon adalah Scha Alyahya..
Oh..Im not her fans actually..but for me..she's look really natural...sangat2...teramat natural...even berlakon ke, pengacara ke...nampak sama je watak die yang gile2 tu...yes...it's mirror me (means perangai gile2 die ye...bab muka mmg lain gile...die tu santek babe...somel gile...on my eyes...kalo korang tak rase gitew...itu adalah subjektif okes)

Bile cite bab perangai...memang aku ske sangat tgk Scha yang berperangai gile2 tu...kadang2 pelik tau...nape perangai gile2 ni pun ade orang suke???means sang suami la...wkakaka...Tu la namanya JODOH...la..balik semula ke Jodoh plak kan??
Series...I'm looking in myself...aku ni dahlah...comot...(ni dorin slalu cakap aku comot...yes dorin...saya mengakuinye...hik hik)...
pastu Bukan pelemah lembut (mak kate...saya tak lembut cam die...masukkan susu dalam bekas pun memang bley terabur2...kalo mak yang masukkan kompom x sepah-okey alasan je soh mak isikan susu...hehehe)
Bukan Cun/santek/lawo/ayu(walau nama ayu kan???) macam Scha Alyahya tu lain la kan...ko ganaz cemana pun cun tahap lori...tapi aku ni..Insan biasa je...(eh asal poyo sangat ek??) hmm tapi kan...sang suami sayang tau..hahahahaha...(okey...tolongla jangan nangis dengar statement ni)

Lately ni jek...konon nak cantek cam orang lain...belajar2 pakai baju santek2...alahai...(tangan dibahu mata keatas)
kalo tak...ko main belasah jek berpakaian kan???pakai slipar jepun pon vley sampai JUSCO...OMG...hmm slipar jepun NIKE tu bukan berharga RM5 ye...tapi RM 75...so nak guna untuk g JUSCO tu kire ok la kan??? (Tapi ade org kesah ke harga slipar jepun ko???yang penting slipar jepun is slipar jepun ok...Jepun tu pnh memerintah melaysia dulu tau...eh???apesal pulak ???)
hmm...kadang mmg nampak pelik...cam slalu anak sedara aku tegur 
"cik ayu...atas dah cun giler dah...sampai kat bawah mmg failed" 
hokey...comment budak form3 untuk makciknya...tenkiu okes...
huhuhu....

Okey...sekarang entry ni dah jadi rojak...baik aku stop sblm banyak repekkan yang aku tambah lagi...
hahahahaha
adios...ape2 pun...I love u la my jodoh (mohd zaki sayuti)




0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang