Tuesday 5 March 2013

Ujian Allah...marilah bermuhasabah

Ujian Allah...marilah bermuhasabah

Early march...kami diuji..ujian yg mungkin hebat buat kami tapi mungkin biasa2 bagi orang lain...
Setelah kehilangan HP pada 1 Mac 2013...seperti yang telah diceritakan disini (' ' _)
Kami mengalami musibah yang sangat menginsafkan diri kami....

2 Mac 2013
I send up my husband to work...masa tu husband decided to work half day...seperti biasalah memang beliau selalau halfday kalo kerja hari sabtu...
Then balik tu kami decide untuk ke Jusco Bukit Indah untuk dapatkan semula simkad yang hilang bersama phone a day before...
Kami keluar dari Jusco dalam pukul 4.00 ptg...
Masa tu hubby ada complaint about aircond kete yang tak sejuk...
Yes. I'm agree actually...but then sedapkan hati dengan 'hmm mungkin cuaca panas sangat kot'
So masing2 mungkin kelihatan bersetuju...
Then kami meneruskan perjalanan melalui Nusajaya...
Sampai di susur nak masuk ke 2nd Link, stering macam lost control...mmg zero habis...tak function and hubby sempat cakap 'eh, knapa kete ni???'
saya terus peluk emir sekuat hati dan finally it really happen...
Kete melanggar divider jalan dan berpusing sebelum berhenti...
(walaupun saya writing about it...tapi saya terbayang kembali peristiwa tu)

Yes...ianya sangat menakutkan...
Alhamdulillah sangat takde kenderaan lain mase tu...
hmm mmg sangat menakutkan peristiwa tu...

Okey...saya xnk cite lagi...
saya mmg tgh trauma...

Alhamdullah...
terima kasih Allah...selamatkan kami....






0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang