Wednesday 15 May 2013

#Love Endlessly

#Love Endlessly

Halo2...hehehhe...lame giler tak hupdate..
Nampak tak bertapa I is busy???
Yes absolutely...
Macam2 benda nak kene settle...(berkaitan kerja la)
Dan pelbagai pulak dugaan dan ujian yang datang...
Dan tak lupe mengundi...

Memula last 2 weeks saya kena demam disebabkan tonsil ( sebulan sekali kompom demam)
Pastu hubby lak kene sakit mata + demam
Pastu Emir lak demam
Last sekali...Hubby jatuh and injured di lutut...warded for 1 nite...kat Colombia Asia Hospital..
Memang agak kelam kabut sikit life saya lately...tapi Alhamdulillah I can handle it..



Even busy dizzy pun kami masih sempat menyempat2kan diri attend few event sedara mara dan kawan2
Congratulation to Zahir Ismail & Safrina Warnis ...happy wedding day



Congratulation to Cik Amal for the new houses...and we are joining the house warming  event last week

But then...after event rumah cik amal ,on the way balik tu...just kami berdua je in car (me & hubby)
Emir xmo naik kete kami and emir ikut pak long...
So in car rase cam zaman becinta gitew...hehehehe
Berbual2...hamboi...tak hengat...
So suddenly hubby said one miracles sentence
Because of we talking about number...then hubby bukak cite...

Hubby : dulu kan...segala number berkaitan awak...yang ada kat umah awak semua saya hafal tau
Me: Yeke???contohnye???
Hubby: No telefon rumah awak saya  ingat tau...
Me: yang mane tu??
Hubby: yang 6865358
Me: Eh ada ea???hahaha...cane saya bleh lupa....tu number lame dolu tu kan???
Hubby: ha...tgk...saya ingat tau

'Hokey...my heart is berbunga2 okes...padahal kalo korang bace pun leh cakap  
"hek ele...camtu pun nak berbunga2" 
Tapi hakikatnya serious ...bile dapat hubby yang tak romantik bab berkata2 ni...sesekali cakap camtu pun dah bleh ingat 8 juta tahun tau...
Wakaka....dahlah...pnat nak merepek...
Hahahahaha
Next time saya merapu lagi ek...



0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang