Tuesday 27 August 2013

HospiTaLLization Vs SuperMama

HospiTaLLization Vs SuperMama

Hai U olls...lame giler tak berbelog okey...bukan sibuk beraya...tapi sibuk dengan menjaga baby2 saya...
hamboi manyaknye baby...baby mane tu???
Ni la mainan dak kecik ni...
Ada 2 baby saya yang comel...iaitu hubby comel and emir comel/...
Nape nak kene jaga hubby???
hehhehehe
Hubby I baru saja operation lutut...meniskus problem (jangan tanya lebih2 ...i is tak faham okes)
Hubby kene admit hospital Kulai since the operation will be held at GH Kulai...
Hubby reg for admission
Hubby admit pada 20 Ogos 2013 and akan menjalani operation pada 21 Ogos 2013...
So I am On Leave on that day to entertain my dearie hubby...
Emir kami bawa since that day cume admit je kan...so me and emir just berdua je balik dari Kulai ke Pontian...
Alhamdulillah emir behave sangat...
Next day tu hubby masuk operation theater pada pukul 11.00pg...punye la lame tunggu kan...almost 6.00pm baru hubby dimasukkan semula ke ward...
hmm pastu I pun terus keluar untuk cari tongkat beliau...name pun xleh jalan...hehehehe
Pas carikan makanan sume...I is pulang kerumah untuk melayan si somel gendut pulak...
SAmpai rumah pun dah maghrib...
So layan si somel and terus terlena sekitar jam 9.00mlm

Just keluar dari OT
Pukul 3.00pg emir bangun and cari ayah....
"ayah kat hospital sayang"
Emir terus tdo semula...
alahai...cian anak mama rindu ayah

Hari Khamis (22 Ogos 2013) saya pun pegi keje...banyak benda tak settlle lagi...
since hubby bleh discharge harini...saya rushing sangat ...
Tapi finally Wandy yang tolong Pick up hubby since saya pun kuar opis lambat dek kerana layankan 5S (bosan ok)
So saya just pick up hubby kat umah MIL saje...

Memang susah juga pergerakan bertongkat...dengan emir yang dah biasa ayah dukung...mintak dukung lagi dengan ayah...hehehe...
Saya kene kuat mental dan fizikal to facing all this...
Penat juga bila nak settle down everything sorang2, sambil jaga anak, menguruskan suami (alhamdulillah hubby sangat berdikari) cume before this hubby banyak tolong settlekan emir...since hubby tak berupaya ni...saya kene double pantas membuat kerja...
Alhamdulillah...semuanya berjalan lancar..
Tapi I lost 3 Kg in a week...hahahaha....sabo je...

Anak mama sayang
kawan gado mama...






0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang