Wednesday 14 August 2013

SuppRise Di Hari Raya???? Oppsss....

SuppRise Di Hari Raya???? Oppsss...

Besday saya tahun ni jatuh pada 29 Ramadhan 1434H
atau bersamaan dengan 7 Ogos 2013
atau bersamaan dengan SEHARI SEBELUM RAYA...

Oleh itu saya adalah sangat berdukacita pada hari itu...
Saya bukan nak apa2 celebration...
Just ingatan...dan dapat together dengan org tersayang pun okey...

Pagi tu memang sedih...mak x wish pun...malah pg2 dah marah2 pasal mcm2...
Rase nak nanges sangat...tapi...buat tak tau je...malas nak panjang cite....
Hubby pun x wish...wat tak tau je...
Sedih gak,tapi malas nak layan...

Pas tu ajak hubby pg jalan jap...tapi kami terselisih faham...maka..that day become a worse day...
Kami balik ke rumah in-Law...cadangnye xmo masak dihari jadi...
Tapi kesian pulak...kat umah In-Law ada baby...takde org nak masak...
So sebagai org dapur...wajib le saya masak...
Masak sekadarnya diakhir Ramadhan....

Malam tu balik rumah taman...
Semua adik beradik dah balik =)
walaupun bersedih hati...tapi sangat happy bile dapat supprise kek dari abg2 dan kakak2 tersayang...
Memandangkan one of anak sedara (Ilham) sambut eday hari raya kedua (9 Ogos 2013)...
so kami decide untuk celebrate bersama 

Sweety cake

Beday boy and gurl...eh yang kecik tu backdrop je
tapi hati masih bersedih...hubby still takde wish pape...hmmmmm

Pagi raya...kami kerumah In-Law...
Selepas bersalaman tetibe....kak long keluarkan sebuku kek...Secret Recipe lak tu...
Dalam hati tertanya2...
"kek sape ek???"
"Takkan la kek aku kot???beday aku smalam...bukan ni..."
Then biar je la...sambil dukung mia...
Tetibe ....kak long bersuara
"ayu...tlg potongkan kek ni..."
Pastu semua nyanyi...lagu happy beday
Okey...sebak hati ni...control babe control...muahaha...
sambil malu2 kambing saya pun potong kek...
Pas je potong kek...
Hubby bagi sejambak ros...
Hmmm korang rase ape jadi???

Of course la...air terjun mengalir laju...muahahahaha...
Terus peluk hubby tak hengat...
die wat suprise...sampai buat I is sedih melampau tau...

'Ingatkan die x ingat beday kite' huhuhuhuhu...


Thank U hubby...Love u juta2 million...

0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang