Friday 13 December 2013

EmPat Tahun???hehe...

EmPat Tahun???hehe...

Pejam celik pejam celik dah EMPAT tahun kami berdua bergelar suami isteri...hehehehehe....
Macam baru semalam gado2 tepi parit tetibe dah 4 tahun kawen???biar betik???
Hehehe...
How happy I am with this marriage...dah 4 tahun pun macam baru jek kawen semalam...

Kami tak romantik macam pasangan lain kot...Hubungan kami rapat macam kawan, loving yes...tapi dengan perbuatan...dengan kata2...macam jarang...eh pernah ke???hehehehe...gado2 pon ade gak...
Itu yang membuatkan hubungan kami suami isteri selalu enjoy..Kami enjoy dengan life to be together...
everything kami sharing and kami happy with it...
Kehadiran EMIR menambah keceriaan dalam hubungan kami yang sempoi ni...

Saya jenis yang sempoi...peramah...banyak cakap, banyak kawan, suke mengemas, particular even small things..suke masak, cepat bersiap ,kurang sabar and management memang tip top...
And My dearie hubby pulak seorang yang kurang bercakap, simple,easy going, penyabar, penyayang, hati ada taman sikit berbanding saya...hehehehe..i mean lembut hati berbanding hatiku yang batu ni...
Jadi kami saling melengkapi....

Hubby suka buat supprise untuk saya...dari zaman kami berkawan sampaila sekarang...saya lak kalo nak wat supprise confirm2 la tak jadi...mencik okey...tau jek die saya nak wat supprise....
Last year ...hubby punye beday...saje nak wat supprise...
Belikan kek and ajak family die celebrate...ntah mane die tau tetibe masa nak kuar amek kek die bleh cakap "awak nak pg kuar amek kek saya ea???"hmmm benci tau...tau jek die kan...
Tapi masa beday saya tahun ni....die buat supprise sampai saya nangis...wakakakaka...I is malu ok...
hahahaha...sampai anak2 sedara pun cakap"Romantik gile cik jak"
Hokey...sangatla tu....hahahahahaha
But itulah suami saya....prefer to show love with action...instead of words..
I love him much...

Every year...I take an opportunity to do something "handmade card" to give it to him for our anniversary...
Last year pun sama gak...wat kad sendiri...Saya penah cite disini dulu...
But this year...saya edit gambo...buat card...and beli jam Adidas untuk hubby =)
And saya dah amek cuti seawal bulan november dulu untuk cuti pd 12.12.13 ni...I knew he quite busy this month due to new product running but If just lucnh together pun saya dah cukup bersyukur...


Then seawal pg saya bangun and put all the gift inside his car...saya tutup dgn baju smoke hubby..kengkonon supaya tak nampak la ni...hahahaha...
An I gave him a text "happy 4th anniversary..."
Dan saya pun sibuklah menguruskan rumah bersama emir yang menyepahkan rumah..
(oh very the tired menjadi housewife....hahahaha)

Then suddenly I got a wassap from him..

And my tears come out...and I cry and cry....sedih tahu???
Tetibe Emir datang
Emir: mama sedih ea? nape??
Mama: Mane ade...tak pape la sayang
(sambil hug mama)
Emir: Tu mama nanngis tu
Mama: tak la sayang...mama happy...
Emir: happy tawa2 la ma...mama ni...
(sambil tersenyum pandang budak kecik ni)

Then...kami decide to have a lunch together....Eh???lunch bertukar menjadi halfday la encik suami..
Hati I is bermunge2 lagi...hehehehe...
Kami decide untuk ke JUSCO bukit indah and tengok The Hobbit:The desolation of Smug...
hehehehehe...



Tapi budak tecik tu sket2 nak g toilet...hadoi....
hehehehehehehehe

Love u both....I appreciated this momment much..
HAPPY ANNIVERSARRY DEAR MR MOHD ZAKI

0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang