Monday 30 May 2011

sedangkan Lidah lagi tergigit



Sweet & Sour


On d way balik ke taman hari sabtu tu...hmm suddenly 'he' said wanna watch final match between Man U and Barcelona...2.30am...erkkk tetibe rase nk marah...seharian xde kat umah...malam nak g lagi???
tp sbgi suami isteri...spatutnye kite faham situasinye kan...bukan slalu die keluar bergumbira dgn kawan2...tp...haish...aku mnjadi marah juga...arghhh...np la perangai teruk camni...ikut perangai sape la agaknye...

Alhamdulillah I got a wonderfull hubby...suami yang penuh dgn kesabaran dan kasih sayang...why I said that??? sbb die yang menyejukkan hati aku sedangkan sptutnye die marah atas kemarahan aku...btol x???isk...sangat memalukan la...hmmm tapi tu la hakikatnye...kehidupan ade masam manisnya...but really I love him so much...he's everything for me...both of them actually...dear Emir and Dear Zaki

knapa slalu jadi camtu???hmm aku le yang salah..why???sbbnye cpat melenting...aku slalu fikir nape jadi camtu...kalo tgk dari genetik mak atau abah...hmm mungkin ade tapi tak banyak...cume aku ni cam worse lak...
ABAH: orangnye lemah lembut...penyabar dan sangat penyayang..(mungkin ade ciri dear hubby pada abah)
MAk: agak tegas..kurang sabar...tapi slalu fikir sblm bertindak...bijak dan bertoleransi

Sampai kat aku???adeh...degil...kuat melenting...pastu banjir la...x sabo..semua nak cepat...x pikir sblm bertindak...main hentam je...x pk perasaan org lain...so???perangai sape yang aku ikut???nampak sangat perangai buruk tu datang dari diri aku sndiri kan??? yup corret and exactly correct...tapi cane aku nak ubah perangai buruk aku ni???luckily Emir banyak ikut ayah die...kalo ikut aku...adeh...poning mama...

0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang