Tuesday 14 February 2012

Hati Seorang Wanita

Hati Seorang Saya

Lame dah tak meluahkan perasaan...tapi sbnnye bukan niat untuk meluahkan apa2 perasaan pon...cume bila kite dapat rungkaikan apa yang terbuku kat hati tu kan rase lega dan alhamdulillah its getting better and better

Bukan senang untuk menjadi isteri solehah...Bukan senang untuk menjadi mama mithali...Bukan sennag untuk menjadi anak yang baik dan bukan senang untuk menjadi kawan yang setia...Tapi hakikatnya lumrah hidup kita kena menjadi terbaik untuk semua orang...dan berkorban untuk memastikan segalanya berjalan dengan baik...

Alhamdulillah...kehidupan bertambah baik, sebenanya semakin kita menginjak dewasa, semakin matang fikiran, semakin bijak kita membuat pertimbangan...Cuma langit tak selalunya cerah...ada masanya mendung, ada masanya cerah, ada masanya hujan...cume kite yang perlu kawal agak mendung tak berarak kelabu, hujan tak menjadi taufan...
It's like I am...hmm jika hati saya terusik, jika hati saya terguris, saya hanya perlukan beberapa minit untuk kembali normal. Kenapa tidak seperti dulu???mengamuk?marah?...The answer is...I am matured already... I dont want to waste and take a long day untuk melayan perasaan amarah yang tak menguntungkan...saya cuba memujuk hati saya untuk kembali ceria spt sedia kala...
Tapi tlglah fahami saya, fahami rutin saya, fahami pengorbanan saya...saya hanya minta difahami...Andai x dapat membantu...cukuplah dengan kata2 semngat dan dorongan...
Kalo nampak saya letih, penat dan tak bermaya, tolonglah hiburkan saya...saya akan terhibur walau dalam keadaan ape sekalipun...
Kalo nampak saya bersedih...tolonglah beri saya ruang...untuk saya tenangkan hati saya...
Saya cube untuk menjadi sempurna dimata semua orang...tapi saya adalah manusia biasa...ada kalanya saya lalai dan kurang peka...Maafkan saya

*P/s : Kepada org2 yang saya sayangi...saya sanggup berkorban apa saja untuk kebahagian kamu semua...Maafkan saya jika ada kekurangan diri saya dimata kamu semua....




2 comments:

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang