Friday 23 November 2012

Durian Oh Durian...

Durian Oh Durian...

Ada Apa dengan durian????eceh ceh....
Okey guy...I'm telling u here....I don't know whether Durian yang bermasalah dengan I atau I yang bermasalah dengan en.durian....yang pasti I can't even smell it...sangat2 okeh...
Baiklah...ini bukan kes mengada-ngada takmo bau durian...tapi ini serius okeh...
I can Vomitted in sudden kalo bau durian tu terlalu menusuk ke jiwa raga...acaner tuh??? 
Okeh...contoh semalam...Johor adalah cuti hari keputeraan sultan okes...so Disebabkan sang suami sibuk membuat kerja opis dirumah...so I adalah hanya duduk dirumah menyetelkan hal2 rumahtangga (cheh...beriye) contohnya adalah...mengemas, membasuh baju,memasak n etc...
So dikala haku menyidai baju...terbau satu bau yang amat.....menusuk kalbu okes...
maka kepala adalah sakit tetibe...
Sakit giler...then dengan kadar segera...
"Emir...come kite masuk...mama pening cam nak pengsan bau durian..."
memang sangat selambe...sedangkan jiran sebelah sedang membuang kulit2 doreyan ditong sampah...
Maaf ye en.jiran...saya mmg very the alergic bau dorian...mmg series kepala sakit and loya ala2 org morning sickness (tapi sila paham bukan morning sickness okes)

Kesian orang2 yang saya sayangi...semua terpaksa Puasa durian...or else ianya membawa kemudharatan kepada saya....
and my car adalah diHARAMKAN membawa en.Durian...
Dan secara logiknya...Emir juga saya harus jauhi dari durian...kalo x, saya pening dan tak boleh mendekati Emir...
sorry dear...sila avoid Durian very the much okes...wkakaka...inilah cerita i tentang masalah saya dan durian...

0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang