Thursday 22 September 2011

Mama...mum..mak...ibu...mummy...umi...I Love U

Mak...mama...Mum...

Panggilan yang istimewa untuk insan yang paling saya sayang didunia ni (selain my hubby & my sonny )...

Mak saya besarkan saya dengan penuh kasih sayang....selepas pemergian abah yang tercinta (26tahun yang lalu)...mak yang besarkan kami 4 beradik shingga kami dewasa...berjaya membentuk sahsiah kami...menjadi org yang berjaya dan berguna....

Tulang 4 kerat mak yang bekerja di Kilang nenas tu jugalah yang memberi makan kami 4 beradik...perit jerih mak jugalah yang selalu bersama kami kalo kami tak sihat atau bermasalah...semua nya...mak....

mak yang tanggung sendiri...mak yang tahu semua tntang anaknye...

Walopun mak suka membebel (tapi saya rindu kalo tak dengar bebelan tu)
walopun mak suke marah (tapi saya suke bile die ingatkan saya even sy terasa hati)
walopun mak suke merajuk ng saya(saya tau die sayang saya)
Walopun mak seorang yang perfectionist (saya suke sbb saya bukan begitu...die mengajar saya jd begitu...good learning)

Mak saya penyayang.........
Mak saya periang............
Mak saya Peramah..............
Mak saya suke bercerita................
Mak saya suke mengemas................
Mak saya masak sedap...........

All about mum...I love it....

 *P/S:-

Mak...walopun kadang2 saya rase susah hati...stress untuk puaskan hati mak mahupun suami saya...saya tetap usaha gembirakan hati mak selagi hayat saya ada...saya rela korbankan segalanya untuk mak dan suami saya....Doakan saya kuat dan tabah mengharungi hidup sebagai ISTERI...ANAK dan ibu yang terbaik dunia akhirat...amin =)

0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang