Wednesday 28 September 2011

Weekend yang Busy...

Hari Inovasi Adtec Batu Pht Vs Hari terBuka

Kalo tgk dari tittle tu nampak cam open day tu sempena hari raya kan???owh tidak sama sekali...ianya merupakan hari Inovasi dimana semua ILJTM hantar few project untuk bertanding dan buat pameran....

So ape kene mengenanya ng saya??? Off course la..ade kena mngena...surat lantikan sebagai AJK kecil makanan telah mengakibatkan saya begitu stress dan tensi OK...

Saya koje weekend??? 24&25 Sept 2011...See...how busy I am...minggu tu sangat menensi kan...kesian EMir and hubby...

Ade menteri datang buat perasmian penutup ok...sape???haruslah menteriku...(menteri bagi kementerian saya) saya dari kementerian mana???Tentula sumber manusia...so pop quiz...sape menterinya???hmmm mestilah Dr. S Subramaniam (taktau la die Doktor pesakit or doktor PHD)...tapi mstilah bukan Doktor pesakit kan???

Saya ng kak asiah adelah makhluk yang paling busy in d world...uruskan segalanya...untuk VIP,VVIP,VVVVIP wah banyaknye VVVVV????so terpaksalah ZZZZZzzzzzz...hahahaha

Dahlah malas nak cite...yang penting minggu lepas koje 7 hari seminggu OK...

Ok bye!

0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang