Tuesday 4 October 2011

Seorang Saya....Yang Busykah???

Busykah???

Sebelum memulakan schedule koje yang berkoyan2 ni...saya nak gak update secebis dua blog ni...ah...tidak kira...nak gak spend sket masa untuk buat entry ntahape2 ni...

Busykah???op cos la...last 2 weeks?? no weekend untuk saya berehat2 sambil bersukaria bersama encik hubby dan didi dudy emir sayang...oh..saya sungguh penat melayan para tetamu (ingat majlis kenduri kawen ke) tapi yang pasti hampir sama sebab saya menjaga hal ehwal makan =P...
So means that week saya koje 7 hari seminggu...owh tired mak nyahhhhh

Minggu yang berikutnya saya ape lagi...mengapply encik coti...haha khamis wal jumaat saya coti dgn gumbira...dan untuk menggembirakan hati sikecil si duddy diddy emir ukasyah...
Sangat gumbiralah hati beliau setelah melihat 2 hari itu mama tidak bersiap2 mahu ketempat koje...malah asyik golak je melihat ayah yang kena bersiap untuk bekerja...
Tapi...mmg Emir bodak yang manja...pantang mama kedapur...pasti terdengar esakan halus (mengada2 kate nenek...haha) dan pastinya saya sangat bahagia dapat menggembirakan insan kecil kesayangn saya itu =)

LoVE U emir...Love u so much...juga ayah Emir...mama sayang both of u so much...muah

Tetibe jadi entry emir...hahaha..poyo

0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang