Friday 21 October 2011

Life is wonderful actually...............

LiFe is not so hard actually...

Saya adalah seorang saya...saya perlu menjadi saya yang bagaimana pun saya masih kurang pasti...
Susahnya untuk menggembirakan hati semua orang tanpa menyakiti hati saya sendiri...
Susahnya untuk menjaga hati orang2 tersayang tanpa menyingkirkan perasaan saya sendiri..

-
-
-
-
Saya belum cukup bertanggungjawab ke menjadi seorang isteri?
-
-
Saya belum cukup terbaik ke menjadi seorang anak?
-
-
-
Saya belum cukup sempurnakah menjadi seorang ibu??
-
-
-

Life is wonderful actually...sbnnye banyak hikmah disebalik semua ni...(cubalah untuk mempositivekan keadaan) msti hidup kite akan ceriaa...dan rase selesa

P/s :* Bersyukurlah atas segalanya

0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang