Tuesday 4 October 2011

BestPren datang Umah???Amazing

This is not Amazing story OK


Hmm... ade sesuatu menarik dikala saya bercoti2 melayan emir ukasyah...
Apakah???
-
-
-
-
Nak kena cite dari awal ke saya ade bespren2 best mase kat UKM dolu...yang selalu buat (mesyuarat pintu)hahaha...sape???mstilah helyna,norina,rumaizah dan norina...cheh nama semua innocent...jangan riso diorang ade nama pendek...yang mudah dipanggil...(kekadang jadi comot lak bile nak panggil)
DORIN,HELEN,PIOT & UMAI

NAk dijadikan cite tetibe malam khamis dikala saya menjamu selera bersama incik hubby...seseorang menelefon saya 'mokcik..ko katne...aku kat JB ni...' dengan begitu gumbira saya mengajak beliau datang kerumah...not that nite la...pada keesokan harinya...Sapekah beliau??????hmmm curious kan???
hahaha...
Beliau penah koyakkan duit RM2 semasa secara kebetulan terjumpa beliau di BANDAR TASEK SELATAN sedangkan keduanya baru balik dari kampung...dek eksaited sangat (mcm 8thn xjumpa padahal dok dpn bilik) tetibe duit nak bli tiket komuter terkoyak (beliau koyakkan)
hehehe...btol2...Dorin...yey!!!

Owh hari itu sungguh busy...saya mengahantar en.emak ke klinik(dimam...cian mak) Kemudian terus bergegas pulang untuk memasak lunch buat dorin,abg sharil n uqael (even uqael x makan pon) huhu
Best gilo jumpe...setelah hampir 5 thn x jumpe...dan kami pon bercerita panjang...

Eh xleh cite lelama...saya ade kelas sat g...layan je la gambo eh...
Me & Dorin

Me, Emir melalak, Uqael skinny and dorin

Ape la budak berdua ni tgk
OK GUYs...layannnnnnnnnnnnn

2 comments:

  1. amboi2 sj nk bg aku jeles ni.hehe.tp cite la pnjg sket.cth: menu ape msk, diorg mkn byk x,borak ape je. aku nk tau hehe

    ReplyDelete
  2. haha...nantila aku cite...tp secret la...mane leh cite ng ko...wakaka...

    ReplyDelete

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang