Monday 3 September 2012

Cemburu mencemburui...

Cemburu mencemburui...

Cemburu tu bagus untuk seadanya la...tapi kalo terlalu cemburu jadilah tak bagusnya tu...
Tapi  nak wat cane...camtu la yang berlaku kepada pakcik cooper and pakcik alphad putih ku...mereka saling mencemburui antaa 1 sama lain...(tak baik tau kowang)
Ekceli last week saye berusaha mencari stokin baru untuk en.cooper cooper kerana stokin beliau telah koyak...bukan saje koyak...malah hampir terkeluar benang...so, for long journey traveller adalah BERBAHAYA ok...maka, a day before working day, my hubby tukarla spare socks untuk beliau...dengan harapan saya leh la g kedai tayar to find new socks for him...
hmmm pagi isnin 27/8/2012 saye mintak permission dari my boss untuk kuar jap tukar encik socks...sesampainye dikedai tayar...mamat penjual tu show me RIM baru just RM500++...
TETTTTTTTTTTTTTTTTTTT hatiku dah bergoyang2 berkate MAHU,mahu, mahu...yelah...selama ni kalo tukar Kasut pun pastinya En. Alpahd putih yang kami sayang tu kan...so apelah kiranya kami spend sikit untuk en.cooper yang berjasa....
En. Hubby kate ok la tu..tukar dengan 2 tayar baru + RIM baru = RM600
hmmm agak reasonable kan????
so inilah dia kasut baru encik cooper...muka beliau adalah bangga kala itu...saya dapat merasakannya...
-
-
-

Cun x babe???

Hmm...nampak en. cooper happy, maka saya juga happy tau...Tapi x sangka pula ada insan yang kecik hati and cemburu atas ke'cun'nan en. cooper...iaitu alphad putih...beliau touching sungguh bile en. cooper dapat kasut baru...so beliau meletupkan dirinya pada 29/8/2012...tengahri during my hubby g lunching2...
(Cian hubby kite tau)
Then hubby kate its ok la...ptg kang kite g tukar tayar...so he called me ptg tu soh saya g survey harga tayar kat Taman Sri Aman...
Baru jek saye tanya harga tayar, tetibe received call dari hubby
Hubby : awak...
saye : yup, saye kat kedai tayar ni
Hubby: Saya accident
Saye: Ha???katne???awak ok x?
Hubby: Saya ok...tapi kete x Ok..teruk..
Saye: Abg katne?
Hubby: Saya kat pekan nenas
Saye: Ok tunggu situ jap g saya datang

Hmm tgk la tu...majuknye en alphad....cian die...hmmmm
saya pun terus pick up emir and mak and trus g ke balai polis pekan...hubby ade kat sana...so bincang2 kami akan claim insurans...nasib baik exora yang dilanggar berada dalam situasi penggurisan je...x teruk...tapi en. alphad...MASYA ALLAH...sabar je la...cam langgar lembu...
Disebabkan alphad putih nama saya...so saya yang banyak settle mende tu...its ok la kan???hehehehe...
meh tgk keadaan alphad putih
-
-
-

Radiator pun leaking

cian die tau



Hmm...awak majuk ea alphad putih???awak dok spital 2-3 minggu dulu tau...nant awak dah sihat kite jumpe lagi ea...
Love U alphad putih....bebaik tau kat spital....




0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang