Monday 27 August 2012

Satu Ketika Dahulu

Satu Ketika Dahulu


27/8/2005 :
Pagi ni bangun awal seawal 6.30am...maklumlah hari sabtu...pastu minggu ni mmg tak balik kampung...sebab baru balik dari kampung isnin yang lepas...
Bangun awal pun sbb ada misi...nak jumpa dengan 'kawan'...dah janji nak jumpa kat KL Sentral pukul 8.30am...sempat ke tak kejar komuter pon x pasti...tapi yang penting usaha...
Bersiap ala kadar (mmg somot juga...) pastu trus capai helmet and hamek motor trus ke komuter,,,(nasib baik Kolej saya mmg terhampir dengan En. stesen komuter...so blehlah rempit dan membeli tiket dengan pantas untuk mengejar komuter pukul 7.15am)
Sempat la tdo dari stesen UKM-KL sentral...memandangkan amek masa lbh kurang 45minit kan...(mate dah layu...and tdolah dengan lena)
Terjaga dr lena dah sampai stesen seputih (masa ni stesen MIDVALLEY blom dibuat lagi)...1 stesen sebelum sampai ke  KL-Stenral....sib bek sedar...
sampai2 je jam baru menunjukkan pukul 8.05am...hmm another 25 minutes nak kena tunggu...so lepak le kat MCD sensorang menikmati breakfast...
25 minutes berlalu...no message or no call dari 'kawan' itu...erk...hmm xpela...tunggu lagi half and hour...kalo xde gak...balik la...
baru je hati tergerak camtu...terasa macam ada orang berdiri kat blakang...
(Rase macam nak pitam kejap..bley???)
'Kawan' : Lame ea tunggu? sorry ea...komuter lambat cket
Saya: Eh takla...ingat tak jadi datang
'Kawan': Dah janji kan...mestilah ditepati
Saya: NAk makan???sori ek...saya makan dulu sambil tunggu awak
'Kawan': Eh xpela...makan je la..saya order jap g...
(Hamboi2...lembut je kan bercakap...dulu mase kat kampung bukan main lagi bahasa masing2...hik hik hik)



27/8/2012
KENANGAN TU MASIH SEGAR DALAM INGATAN SAYA...1ST TIME I MET MY HUSBAND AND WE DECLARED AS BE IN A RELATIONSHIP...ALHAMDULILLAH...THANK YOU ALLAH




I LOVE U SYG


























0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang