Tuesday 16 October 2012

DuLu & Sekarang

DuLu & Sekarang

Hokey...sbnnye tgh busy buat system untuk attendance student using RFID...sbnnye senang jek...cume buat database guna VB6.0 plus guna access and RFID as medium untuk scanning buat saya adalah penat untuk memikirkan makcik CODING...anyone volunteer to help me ???

Dan disebabkan ketensionan ini...maka marilah kita sama2 mengupdate blog...Entry yang merepek agar hilang rasa ketensionan dalam diri ini...(hokey2...cukup cukup sudah...cukup sudah merepek)

When talking about dulu dan sekarang...macam2 bley terbayang kat otak kan???
contoh...dulu kurus kemain...skarang walllaweh..semakin sihat...
contoh lagi..dulu sorang...skarang ber4,5,6, atau ++ (hamek ko)
(ini semua hanya contoh hokey...xde kene mengena langsung ng entry ni...contoh jek la...contoh...)

What is the different between of me...dulu & sekarang???
(ha...ni la sbnnye tajuk entry ni...malu2 plak)

Banyak beza dulu dan sekarang tau....Tapi x kurang banyaknye juga TIADA perbezaan dulu dan sekarang...(fening)

DULU :

Dulu saya single...and available...and sesuke hati nak decide nak buat hape...nak bersuke ria...

SEKARANG:

Sekarang dah ber3 (ha...ce tgk???jap je kan???) dah x available...
(hati dah dipenuhi ng si bulat ng si hensem okey ) 
juga sesukahati bersukeria...tapi bersama kekasih yang merupakan roomate tersayang dan si bulat kecik... 
-Okey guys...it seems new changing in ur life if we try to take one step forward dari life kita...But seriously...the changing is really make our life more happy and meaningfull...-(touching x??? x ek???ok...xpe)

DULU :

Kerja kerja Kerja (kadang2 x jumpa mak hokey....rajin la sangat kononnya) balik rumah bum...tdo dgn lena...bangun sok pagi...Kerja kerja kerja again...

SEKARANG:

Kerja...Kul 5.00pm dah sibuk balik...kul 6.00pm sampai umah...masak sambil melayan si kenit...
Sediakan makan, kemas dapur, lipat baju sambil layan se kenit lagi and settlekan brg2 si kenit and tdokan sikenit...
Malam bangun...buat susu (arahan by si kenit)...then pagi bangun...kerja...
-Hmm...macam busy benor jek kan???yup...seriously...kehidupan seharian saya adalah sangat sibuk...TAPI saya adalah sangat HAPPY dan Bahagia...Ko ade???'

DULU :

' Dik, cite ni untuk 18thn keatas je dik' this is standard statement during buying movie tickets 
(eh bukan cite 18sx okes...kekadang cite seram pon xbley) sebab pe tu???

1. Muka kanak2: hokey...mmg slalu cakap muka saya cam budak2...owh ini semua spekulasi disebabkan sifat saya yang macam budak2 kot...Tgk muka okey jek...oh mungkin terbawak2..dek kerana sifat saya gak kot
2. Perangai kanak2 : Ha...mmg la anak bongsu...tlg matured sket boley x???
3. Gaya pemakaian: Oh...saya adalah sempoi ye kawan2...kadang2...mase kat Uni dolu pakaian rasmi adalah jeans+tshirt+beg sling (siap ada badge kartun2+comel2)...hokey..mmg xde ciri2 budak Uni....ciri2 kaki rambu jek ada...(anak sape tu???)


SEKARANG:

'Ni adik ko ke?' hokey2....berdarah telinga en. Hubby in early marriage...
'Okey pasni awak pakai la pakaian cam org dah kawen ek'...hahahaha...ape ek pakaian tu??? dah2 xpayah nak fikir lebih sangat....maksudnya pakai blouse...sopan...ayu gitew...adeh...fengsan
Masih juga org x percaya umur yang telah melewati hujung 20-an...jap g angka 3 datang...I mmg smack down die...asal nak datang awal sangat???
(hello...sila sedar diri)
student pun x percaya sampai saya terpaksa tunjuk IC...adeh...ape la korang.... (Tak matured kah aku???)
Mungkin sbb saya ni sempoi kot...xde la nampak tua sangat...huahuahua...so...
TIPS...marilah bergumbira (hokey...ni tips x berguna)

Hmm...macam2 lagi sbnnye kisah dulu dan sekarang...sampai besok pun x habisla nak cite....
Nampak sangat saya dah bosan gile kan????wakakakaka
MARILAH membosan bersama saya...
Eh salah...Marilah bergembira bersama saya...



0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang