Monday 8 October 2012

My Prince My Hero

My Prince My Hero



Macam drama korea punye tajuk kan???..Ha...xde makna..bukan K-POP okes...ni cite pasal my both prince and my Hero...
Kate org muka sama agak panas...Yes mmg panas...ade saje si budak tomot (My prince) tu majuk kalo dgn ayah(my Hero)...
Kalo dengan mama mmg manja habis...sanggup tarik baju kehulu dan kehilir...atau menangis kesana sini sambil mengikut mama kemana saje...

Yup...mereka nampak seiras..perangai pun lebih kurang...kecomotan juga...kenakalan...kesweetan...kecomelan...hmm mmg same la...Kalo dulu my MIL kate tak bleh nak marah kat my hero disebabkan mukanya yang nampak sukar untuk dimarah...same goes to me...nak marah sang putera sorang ni trus golak rase...nape tah...suke sangat buat muka chomel...cam nak geget2....

Kekadang before g koje tgok budak berdua tu tido sambil sang ayah menghadap sang anak dan sang anak juga begitu...buat saya tersenyum...kekadang lagi best bile si comel mengingau gelak2...si ayah cepat2 bangun and tgk what happen to his son...pastu kembali tersenyum bila tau si anak mengigau...saya dalah mengintai dari toilet melihat keletah mereka berdua...(somel la u oll ni)

Thank U Allah sebab berikan saya kebahagiaan ini...berikan saya kedua2 permata hati saya yang istimewa ni...



Sayang kamu berdua sangat....





















0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang