Monday 1 October 2012

Yang Patah kan Tumbuh Yang Hilang Kan Berganti

Yang Patah kan Tumbuh Yang Hilang Kan Berganti

Ha...entry cam tajuk pepatah melayu...cam best kan???owh...I mmg terror bab2 falsafah melayu 
(please la weh...dapat SPM A2 tu pon nasib je.selama ujian BM dapat C okey )
ok2...ni OFF record...emir xleh tau ketidakpandaian mamanya terhadap kesusasteraan melayu...uhuk uhuk....

Ok. sbnnye last week adalah last semester bagi student semester 6...sedey okey...semua jumpe nangis2....(ala kowang..saya sedeyla...nape tinggalkan saya kat sini sorang...nak ikot!!!..."eh xnak la ikot kowang...kowang nak praktikal kan") sbbnye mmg touching sungguh ng dak2 ni...mane taknye...diorang ni muka memasing stock2 lawak maharaja lawak...boleh gelak guling2 putus urat la kalo ng diorang ni...kekadang dari rumah cam cencurut habis...tapi jumpe bebudak ni....pergh....pengsan boleh hilang muka cencurutku...huhuhu...

Xpe2...org kate yang patah kan tumbuh dan yang hilang kan berganti kan???

Bab dah menyedih2 pasal final sem student ni...ada gak yang mentouchingkan hati juga...iaitu Si Putih telah dalam proses pencarian tuan baru...sebak gile hati melihat si Putih ditinggalkan sendirian kat sana....hmm mungkin org lain x feel camtu...tapi yes saya agak dan sangat terasa...Si Putih dah banyak berjasa buat saya....beliau dah membawa saya dan hubby dgn selamat semasa tanggal kelahiran emir busyuk...dan pelbagai lagi kegembiraan telah dibawa oleh si Putih....

Org kate Yang Patah kan tumbuh Yang hilang kan berganti...

Oh hati saya sangat sayu.............


0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang