Tuesday 9 October 2012

KENAPA SAYA SUKA BER'BLOG' ?

KENAPA SAYA SUKA BER'BLOG' ?


Somebody ask me..."why you love to wrote in blog?"...hmm untuk menjawab persoalan ini memerlukan masa yang lama ye kengkawan..Kenapa nak perlukan masa yang lama??? sebab jawapan juga saya nak menjawab di Blog...so u have to take time untuk On PC/ Lappy, then bukak website/google blog saye (itu pun kalo ada internetconnection...) kalo xde nak kena cucuk en. BerukBand lagi...pasti wat connection bagai...Ha...kan amek masa lama gak tu.... 
(Okey sila berhenti merepek)

Antara sebab mengapa saya suka berblog adalah :.......................

1. Saya mengharapkan satu hari nant kalo saya dah takde...anak/suami saya dapat membaca isi hati saya dan tahu how much I love them....(eh cam sedey lak)
2. Sebab kalo luahan diceritakan pada orang..ianya boleh jadi salah faham...contoh "aku x suka la buat kerja bertangguh......" blom habis ayat org dah potong " mmg la...ko kan rajin" Hokey org tak habis ayat lagi ni...sbnnye "aku tak suke la buat keje bertangguh...sbb aku ni orgnya mmg suke bertangguh...jadi nant aku la yang terbeban"...hmmm kan kawan tu dah salah faham lak
3. Blog ni cam diary...ianya boleh jadi kawan masa sedih happy and waktu2 vangga...cume kenela bertapis sikit sebab Public bley access
4.Supaya setiap memory2 indah takkan hilang macam tu je...biarlah ada coretan agar segar dalam ingatan...(waktu bosan leh baca kan???)
5. Sebab saya suke merepek dan merepek dan merepek...hilang stress tau...

Hmm ada org nak earn some pocket money dgn register kat NUFFNANG...tapi saya adalah ketinggalan zaman okey...baru jek register semalam...and I hope no for it...just untuk kepuasan diri saya sendiri...
That's why... I am Who Am I...


Regards....
Me and Only Me...

0 comments:

Post a Comment

 

Gojes Mama Of Two kiddos Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang